شاخص استحکام

راهنمایی: رمز باید دستکم ۷ حرف باشد. برای قوی‌تر کردن آن، از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و نمادهایی مانند ! " ؟ $ % ^ & ) استفاده کنید.

عنوان:ربات معامله گر ارزهای دیجیتال

آخرین تحلیل‌های بازار‌های مالی در شبکه‌های اجتماعی ما:

عنوان:ربات معامله گر ارزهای دیجیتال

آخرین تحلیل‌های بازار‌های مالی در شبکه‌های اجتماعی ما:

معرفی و نحوه استفاده از ربات گرید نقطه‌ای (Spot Grid)

برای ثبت نام کلیک کنید

زمان یکی از مهم‌ترین پارامترهای بازار کریپتوکارنسی است. برای یک تریدر روزانه، زمان شاید از قیمت ارزها نیز باارزش‌تر باشد. اینجاست که ربات‌های معامله‌گر با صرفه‌جویی در زمان کاربران، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را آسان‌تر کرده‌اند. ایرانی بورس با ارائه ربات معامله گر گرید نقطه ای، گامی در این راستا برداشته است.

در این مقاله با معرفی و نحوه استفاده از ربات گرید نقطه ای با ما همراه باشید.

آشنایی با مفهوم ربات معامله‌گر

ربات ارز دیجیتال به این منظور به وجود آمده است که تریدرها بتوانند با کمک آن‌ها سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خود را با اطمینان بیشتری انجام دهند. این ربات‌ها به معامله‌گران کمک می‌کنند تا در لحظاتی که امکان دسترسی به بازار را ندارند و از سیستم خارج شده‌اند، فرصت‌های معاملاتی مناسب را از دست ندهند. به‌طورکلی ربات معامله‌گر ارز دیجیتال یک دستیار معاملاتی است که می‌تواند ۲۴ ساعته خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهد.

ربات گرید نقطه ای (Spot Grid)

ربات گرید نقطه ای یا ربات spot grid که جزو بهترین بات های ترید محسوب می شود، یک دستیار با استراتژی معاملاتی است که به دنبال کسب سود از نوسانات بازار از طریق موقعیت یابی سفارشات خرید و فروش است. مزیت اصلی ربات گرید نقطه ای این است که تحت تأثیر احساسات انسانی نیست. این ربات با درک پویایی بازار، معاملات را بر اساس نوسانات بازار مدیریت می‌کند و بهترین روش برای کسب سود از شکاف قیمتی در بازار است.

در صورت افزایش قیمت، ربات سفارش‌ها را در قیمت تعیین شده به فروش می‌رساند و زمانی که قیمت کاهش پیدا کند، ربات سفارش‌های خرید را در قیمت تعیین شده انجام می‌دهد.

در صورتی که تازه وارد بازار کریپتوکارنسی شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از بخش معاملات خودکار استفاده کنید. در این بخش بات گرید نقطه ای معاملاتی به صورت خودکار داده‌های تاریخی ارز مورد نظر را بررسی و بر اساس آن نقاط خرید و فروش را برای شما مشخص می‌کند.

در صورتی که تجربه کافی در بازار کریپتوکارنسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از بخش «سفارشی سازی» استفاده کنید. در این بخش این شما هستید که استراتژی و نقاط خرید و فروش را برای ربات مشخص می‌کنید. spot grid trading از استراتژی‌های محبوب بازار است.

برای ثبت نام کلیک کنید

نحوه فعالسازی ربات اسپات گرید

وارد حساب کاربری خود در والکس شوید. در بخش معاملات، روی ربات گرید نقطه ای کلیک کنید. در این بخش ربات والکس دو حالت پیش‌فرض برای شروع دارد:

  • معاملات خودکار
  • معاملات سفارشی

نحوه فعال‌سازی معاملات خودکار در Spot Grid

این بخش به صورت خودکار بازه‌های تاریخی ارز مورد نظر شما را بررسی و نسبت به آن، نقاط خرید و فروش را مشخص می‌کند. هر چه نوسان قیمتی ارز مورد نظر شما بیشتر باشد، نقاط خرید و فروش نیز بیشتر خواهد بود.

در بخش بازه قیمتی، ربات گرید نقطه ای به صورت خودکار بازه قیمتی ۶ ماه اخیر ارز مورد نظر شما را بررسی کرده و نسبت به آن نقاط خرید و فروش را مشخص کرده است. شما در بخش معاملات خودکار تنها نیازمند وارد کردن میزان سرمایه برای شروع هستید. تعداد سفارش‌های خرید و فروش به صورت پیش‌فرض روی عدد ۱۰۰ قرار دارد.

در نهایت روی گزینه «ایجاد» کلیک کنید تا ربات گرید نقطه ای کار خود را شروع کند.

برای ثبت نام کلیک کنید

نحوه فعال‌سازی معاملات سفارشی در بات Spot Grid

در این بخش شما بازه زمانی ارز مورد نظر را بررسی و نقاط خرید و فروش را تعیین می‌کنید. این بخش مناسب افرادی است که تجربه کافی در بازار رمزارزها دارند و استراتژی‌های ورود یا خروج از بازار را به خوبی می‌شناسند.

برای فعال‌سازی این ربات روی بخش «معاملات سفارشی» کلیک کنید.

در بخش پارامترها، دو گزینه کم و زیاد وجود دارد.

منظور از «کم» کمترین قیمت ارز مورد نظر شما برای خرید است. در صورتی که قیمت ارز از عددی که شما تعیین کردید پایین‌تر برود، ربات تا زمانی که قیمت ارز به قیمت تعیین شده شما برسد، متوقف خواهد شد و سفارش خرید ثبت نخواهد کرد.

منظور از «زیاد» بالاترین قیمت ارز مورد نظر شما برای فروش است. در صورتی که قیمت ارز از عددی که شما تعیین کردید بالاتر برود، ربات تا زمانی که قیمت ارز به قیمت تعیین شده شما برسد، متوقف خواهد شد و سفارش فروش ثبت نخواهد کرد.

در بخش «تعداد سفارش»، تعداد سفارش‌های خرید و فروش خود را ثبت کنید. این عدد می‌تواند بین ۲ تا ۱۰۰ سفارش متغیر باشد.

در بخش میزان سرمایه مشابه معاملات خودکار، مقدار سرمایه جهت راه‌اندازی این ربات را وارد کنید.

در نهایت روی گزینه «ایجاد» کلیک کنید تا ربات کار خود را شروع کند.

برای ثبت نام کلیک کنید

نکات مهم برای استفاده از ربات گرید نقطه ای

ربات گرید نقطه ای بهترین ربات برای بازارهای پر نوسان بین بات های ترید والکس است. در صورتی که قصد دارید سود مناسبی از طریق این ربات به دست بیاورید، حتماً بازار ارزی را انتخاب کنید که حداقل در ۶ ماه اخیر نوسانات بالایی را تجربه کرده باشد.

هر چه تعداد سفارش شما بیشتر باشد، ربات خرید و فروش بیشتری انجام خواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم در بخش «تعداد سفارش»، عدد را بین ۵۰ تا ۱۰۰ انتخاب کنید.

کارمزد استفاده از ربات گرید نقطه ای برای تمامی بازارها ثابت و به صورت هر معامله ۰.۱ درصد محاسبه می‌شود. دقت داشته باشید که این میزان کارمزد ارتباطی به نوع کوین و یا کارمزدهای تعیین شده در بخش کارمزدهای سایت والکس ندارد.

ایرانی بورس،هادی درخشان
شاخص استحکام

راهنمایی: رمز باید دستکم ۷ حرف باشد. برای قوی‌تر کردن آن، از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و نمادهایی مانند ! " ؟ $ % ^ & ) استفاده کنید.