شاخص استحکام

راهنمایی: رمز باید دستکم ۷ حرف باشد. برای قوی‌تر کردن آن، از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و نمادهایی مانند ! " ؟ $ % ^ & ) استفاده کنید.

عنوان:ربات معامله‌گر Infinity Grid

آخرین تحلیل‌های بازار‌های مالی در شبکه‌های اجتماعی ما:

عنوان:ربات معامله‌گر Infinity Grid

آخرین تحلیل‌های بازار‌های مالی در شبکه‌های اجتماعی ما:

معرفی و نحوه استفاده از ربات گرید بی نهایت Infinity Grid

برای ثبت نام کلیک کنید

ربات‌‌های ترید ارز دیجیتال برای صرفه‌جویی در زمان و سهولت خرید و فروش، وارد بازارهای مالی شده‌اند. یکی از محبوب‌ترین آنها، ربات معامله‌گر گرید بی نهایت (Infinity Grid) است.

در این مقاله با معرفی و نحوه استفاده از ربات گرید بی نهایت با ما همراه باشید.

منظور از ربات معامله‌گر چیست؟

ربات‌های ارزهای دیجیتال برای تشخیص روندها در بازار و انجام معاملات ساخته می‌شوند و هدف اصلی آنها انجام معاملات خودکار است. معمولاً معامله‌گران یک ربات را با مجموعه‌ای از قوانین از پیش برنامه‌ریزی شده تنظیم می‌کنند که از نشانگرها و تمایلات بازار برای برآورده کردن خواسته‌های معامله‌گر استفاده می‌کنند.

معرفی ربات گرید بی نهایت (Infinity Grid)

گرید بی نهایت یکی از بهترین بات‌های‌ ترید و نسخه پیشرفته ربات اسپات گرید است. این ربات با بررسی پامپ و دامپ‌های ارز مورد نظر شما، خرید و فروش را انجام می‌دهد در عین حال تضمین می‌کند ارزش موجودی اولیه شما هرگز دستخوش تغییر نخواهد شد.

منظور از قیمت توقف در Infinity Grid چیست؟

همان‌طور که از اسم این ربات نیز مشخص است، معاملات این ربات تا زمانی که شما آن را متوقف کنید یا به قیمت توقف آن برسد، ادامه پیدا می‌کند. وظیفه اصلی این ربات فروش ارز شما در زمان پامپ قیمت است. ممکن است این پامپ pump تا چندین ماه ادامه داشته باشد؛ بنابراین ربات نیز در طول این مدت مشغول ثبت سفارش‌های فروش بر اساس نرخ سود تعیین شده است. توقف قیمت نقطه‌ای است که ربات دیگر ارز برای شما نمی‌خرد.

به‌عنوان‌مثال در صورتی که نقطه توقف قیمت در بازار بیت کوین/تتر روی ۴۵ هزار دلار تنظیم شده باشد و قیمت بیت کوین کاهشی باشد، ربات بر اساس موجودی بیت کوین شما اقدام به خرید بیت کوین می‌کند. این کار ارزش بیت کوین اولیه شما را در همه حالات بازار (پامپ و دامپ) ثابت نگه می‌دارد. در صورتی که قیمت بیت کوین به زیر ۴۵ هزار دلار برسد و بازار نیز در یک سیر نزولی باشد، عملاً خرید بیت کوین برای حفظ ارزش اولیه شما به ضررتان خواهد بود؛ اینجا است که قیمت توقف کارایی خود را نشان می‌دهد. با ثبت قیمت توقف در ربات، شما تعیین می‌کنید که توقف خرید ربات در چه نقطه قیمتی انجام شود. گرید بی نهایت از محبوب‌ترین بات‌های ترید والکس است.

برای ثبت نام کلیک کنید

نحوه فعال‌سازی ربات گرید بی نهایت

وارد حساب کاربری خود در والکس شوید. در بخش معاملات، روی ربات گرید بی نهایت کلیک کنید.

در این بخش ربات والکس دو حالت پیش‌فرض برای شروع دارد.

  • معاملات خودکار
  • معاملات سفارشی

نحوه فعال‌سازی معاملات خودکار

در این بخش ربات گرید بی نهایت قیمت توقف را برای ارز مورد نظر شما تعیین می‌کند و نرخ سود در هر معامله را به صورت پیش‌فرض روی ۱ درصد قرار می‌دهد.

در بخش «میزان سرمایه» سرمایه اولیه برای راه‌اندازی ربات را مشخص می‌کنید.

در نهایت روی گزینه «ایجاد» کلیک کنید تا ربات گرید بی نهایت کار خود را شروع کند.

نحوه فعال‌سازی معاملات سفارشی

در این بخش شما قیمت توقف ارز مورد نظر را تعیین می‌کنید. سپس در بخش «نرخ سود» می‌توانید عددی بین ۰.۲ درصد تا ۱۰ درصد برای هر معامله در نظر بگیرید.

در بخش «میزان سرمایه» سرمایه اولیه برای راه‌اندازی ربات گرید بی نهایت را مشخص می‌کنید.

در نهایت روی گزینه «ایجاد» کلیک کنید تا ربات  گرید بی نهایت کار خود را شروع کند.

برای ثبت نام کلیک کنید

نکات مهم برای استفاده از ربات گرید بی نهایت

ربات گرید بی نهایت برای کسب سود از پامپ و دامپ یک ارز طراحی شده است. مانند ربات اسپات گرید، این ربات نیز در قیمت کم ارز مورد نظر شما را خریداری می‌کند و در قیمت بالا آن را به فروش می‌رساند. تفاوت در این است که ارزش موجودی اولیه ارزی که در کیف پول خود دارید تغییر نخواهد کرد.

به عنوان مثال فرض کنید در بازار بیت کوین/تتر موجودی کیف پول شما، بیت کوین به ارزش ۵۰ هزار دلار است و نرخ سود برای هر معامله ۱ درصد در نظر گرفته شده است. هنگامی که قیمت بیت کوین به سمت اولین نقطه ورودی افزایش پیدا می‌کند، موجودی بیت کوین شما به ۵۰ هزار و ۵۰۰ دلار افزایش می‌یابد بنابراین ربات به صورت خودکار ۵۰۰ دلار اضافی را می‌فروشد. با این کار علاوه بر اینکه ۵۰۰ دلار سود دریافت کرده‌اید، موجودی اولیه شما یعنی همان ۵۰ هزار دلار بیت کوین دست نخورده باقی مانده است. این ربات در زمان دامپ یا سقوط قیمتی نیز عملکردی مشابه دارد. در صورتی که قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند، موجودی ۵۰ هزار دلاری شما دستخوش تغییر می‌شود بنابراین ربات با خرید بیت کوین در قیمت پایین، موجودی بیت کوین شما را روی همان ۵۰ هزار دلار نگه می‌دارد.

کارمزد استفاده از ربات گرید بی نهایت برای تمامی بازارها ثابت و به صورت هر معامله ۰.۱ درصد محاسبه می‌شود. دقت داشته باشید که این میزان کارمزد ارتباطی به نوع کوین و یا کارمزدهای تعیین شده در بخش کارمزدهای سایت والکس ندارد.

برای ثبت نام کلیک کنید
ایرانی بورس،هادی درخشان
شاخص استحکام

راهنمایی: رمز باید دستکم ۷ حرف باشد. برای قوی‌تر کردن آن، از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و نمادهایی مانند ! " ؟ $ % ^ & ) استفاده کنید.